توری سرند کشویی پلی یورتان لبه دار

در مجموعه برسام پلیمر توری های لبه دار بصورت های مختلفی تولید می شود که یکی از این حالت ها توری کشویی پلی یورتان  لبه دار است. توری های کشویی به صورت ریلی روی آدمک ها نصب می شوند. لبه این توری ها متفاوت است و ممکن است بسته به نوع ماده معدنی و محل استقرار متفاوت باشد.

بررسی توری سرند کشویی پلی یورتان لبه دار

سرند ابزاری ساده برای جداسازی مواد در کارخانه های فرآوری است. اندازه های بزرگتر از 100 میکرون معمولاً توسط سرند طبقه بندی می شوند و برای سایزهای کمتر از 100 میکرون، چون بازده سرند کاهش می یابد، از هیدروسیکلون یا سایر وسایل طبقه بندی استفاده می شود. سرندها کاربردهای زیادی دارند.

یکی از مهمترین کاربردها آبگیری و دانه بندی است. در گذشته این صفحات دارای شبکه های فلزی بودند و با پیشرفت تکنولوژی در صنعت استفاده از شبکه های پلی یورتان گسترش یافته و در حال حاضر تمامی دستگاه های خشک کن و اوواش از شبکه های پلی یورتان استفاده می کنند. مقطع چشمه ها سطحی پلی اورتان گوه ای شکل است، بنابراین احتمال کور شدن چشمی های کم تر است. در عمل، طول عمر توری های پلی اورتان حداقل 5 برابر بیشتر از شبکه های فلزی است گاهی لازم است اجازه داد که ماده یا معدنی برای مدت زمان بیشتری روی سرند بماند تا بیشتر سرند شود و عملکرد طبقه بندی بهبود یابد. در این مورد از تورهای لبه دار استفاده می شود.

در مجموعه برسام پلیمر توری های لبه دار بصورت های مختلفی تولید می شود که یکی از این حالت ها توری کشویی پلی یورتان  لبه دار است. توری های کشویی به صورت ریلی روی آدمک ها نصب می شوند. لبه این توری ها متفاوت است و ممکن است بسته به نوع ماده معدنی و محل استقرار متفاوت باشد. قیمت توری ها به ضخامت، ابعاد، سایز چشمی، کیفیت مواد و غیره بستگی دارد که در مجموعه برسام پلیمر همواره از مواد با کیفیت استفاده می شود.

error: محتوا محافظت شده است!!